Thursday, December 18, 2008

90210 & Neshvill :)

Za sve one koji se ne sećaju to je Beverly Hills :D. Za vikend sam imala jedno divno opuštanje sa Žanom i Zokijem, naravno sa sve nabadalicama domaćom pitom i pidžama party.... Žana me je pozvala da prespavam kod njih za vikend ali je tu nastao samo jedan mali problem nismo spavali nikako. Žana i ja smo ćaskale celu noć uz jako dobro Jamajkansko pivo Red Tape .. podseća na ova naša, a flaša podseća užasno na one od mukodina. Zoki nam je ujutro, kao pravi domaćin, napravio kajganu i ondak je usledilo razgledanje Hollywoda. Bulevar zvezda, Rodeo dr, Beverly dr, za sve one ne upućene glavno stecište svih koji kupuju užasno užasno skupe stvarčice i gde je između ostalog sniman i pretty woman. Slike slede ovde :D Ovom prilikom pride treba da se zahvalim Zani i Zokiju na njihovom divnom tushu koji se moze koristiti kao oni iz Srbije regularno, ljudi moji koji je to osecaj kada se mozes istusirati ko svet.
Još malo sreće i radosti :D Stigla sam čak da pogledam i 3rd. Str. to je jedno prelepo šetalište u Santa Monici, obično bendovi tu sviraju po ulici i prelelpo izgleda ali pošto sam išla direkt iz kancelarije nisam ponela foto aparat nažalost da uslikam fontane u obliku dinosaurusa i sve stvarčice koje su intresting. Povrh svega bili smo u Aple pane-u to je hamburgerija sa najboljim hamburgerima u kraju koji se prave po istoj recepturi kao i davne 1918.
Tek predzadnji dan boravka u safari inn-u sam saznala da je gomila poznatih filmova snimana upravo ovde
Fast fwd. Petak jutro pripreme... poletanje... LA-Denver-Neshvill
Neshvill ... srce i dusa coutry muzike. Jooj loodog li grada. Naravno da je u neshvill-u dozvoljeno da se pusi u skoro svim barovima, .... Josh su im loodje devojke... upoznala sam jedno 3 ribe isto vece... kada smo sleteli... Svi su loodi za muzikom, stilom zivota i za duhom koji nosi ovaj grad. Nekako se oseti da ovo mesto ima josh uvek dushu... i da ljudi ovde misle srcem a ne glavom :). Subota... konferencija o tome kako biti uspesan i bogat u ovom poslu sve zajedno sa vecerom uvece ...
Nedelja... spremanje i polazak kuci... Home sweet home Kako mi je milo i drago bilo da se vradim... konacno sam skontala da mi je ovo kuca... to je jako cudan osecaj... sve nesto imam utisak kao da sam nesto privremeno ovde kada na kraju cove skonta da mu je ovo stvarno prava kuca... cudan je nacin na koji mozak procesira ovaj tip informacija.
Na kraju danas sam dala otkaz i trazim ponovo posao. Bilo je jedno lepo iskustvo i putovanje i svasta nesto ali nije bilo novaca... tako da trazimo nesto novo.

E sada na kraju evo slika ko svet
Ovde, OVDE i ovde

4 comments:

Igor said...

Auuu... koliko mi se svidjaju slike :)))
Srecno Danice u trazenju sledeceg posla ali nemoj da si nezadovoljna ovim jer ti je pomogao da nesto novo naucis, vidis, osetis... shvatis.
Interesuje me tvoje poredjenje Chicago - LA jer si kao newcomer za kratko vreme "okusila" obe metropole pa mi je sa te strane zanimljivo.
Pozdravljamo vas i drzimo vam palceve i dalje ;)

Ivana i Igor

kaneolopa said...

http://picasaweb.google.com/DreamerNS/LASaZanomIZokijem#

http://picasaweb.google.com/DreamerNS/UsputLA?authkey=2qCVBqlI6B0#

Evo ove slike sam josh ostala duzna da objavim treba josh da usledi.

Sto se tice poredjenja... LA i Chicago nisu kategorije za poredjenje iz prostog razloga shto su
1. Razlicito gradjenje LA je gradjen oko Auto puteva... tu mesta da zesake nema i nemosh opstati bez sopstvanog prevoza. Dok je Chicago koliko toliko gradjen za pesake
2. Ljudi su totalno drugaciji oseti se da su mentalni sklopovi ljudi drugaciji totalno. Ovo se ne odnosi na nase ljude vec na one koje sam upoznala na poslu.
3. LA je skroz ono da je sve nabudzeno i sve je u evropskim kolima i svashta necim dok je Chicago malko down to earth ako me razumesh shta pricam
Tako da ako govorimo o nekim direktnim poredjenjima nemoguce ih je napraviti jer su drugaciji sklopovi kako gradova tako i ljudi

Leelana said...

sjajne fotke, Dasho! sigurno je to bio dozivljaj i 1/2 :)))
srecno sa pronalazenjem novog posla :*

sekana said...

Super avantura Daco