Sunday, October 25, 2009

Year One



Te davne 2008 15. oktobra mi smo krenuli na put za US (u pozadini ide Seasons in the sun - Terry Jacks). Posle pedesetak postova i 13000 posetilaca hvala vam na pomnom pracenju, savetima, podrsci i svemu po redu.
Cudno je kako za ovih godinu dana ne osecam da sam nesto bitno u pogledu karijere postigla, a imam utisak da mogu bolje i vise. Veci deo godine sam imala titulu domacice :) to je donelo sa sobom i moje usavrshavanje u kuhinji od corbi, kineskih jela, gibanice, pa do domaceg leba i sarmi. Sada konacno znam sve zivo da kuvam i da pravim i ne plasim se ni jednog novog recepta :D.
Zao mi je sto posle godinu dana nisam u mogucnosti da se vratim za Srbiju i mnogo mi nedostajete svi vi .... znate koji ;). Samo prilagodjavanje novom sistemu, svetu i svemu je nesto sto se nikako ne treba olako prihvatati. Neverovatno kako se covek prilagodi na te male svakodnevne stvari ... godinu dana nisam videla klasicnu srpsku bravu... ovde su sve one okrugde i da mogu se obiti sa kreditnom karticom kao u filmovima :D sve te sitnice koje su tako smesne mi sada dok pisem ovaj blog nedostaju jako. Nedostaje mi espresso u R-u, setnja po Strandu i kada krene da duva onaj povetarac sa Dunava, pogled sa moje terase, miris Fruske gore i puno toga. Pitaju me cesto kada ces za Srbiju .... Stvarno neznam, ali kada se ukaze sansa dolazim :D
Za ovih godinu dana uspeli smo od praznoga stana doci do skoro opremnjenog.... jos uvek nam nedostaju neke stvarice, ali idemo mic po mic. Putovalo se puno i na sve strane, stekla neka nova prijateljstva i sta vise da kazem. Dobro smo, mozemo da se snadjemo, trebace nam jos malko vremena da stanemo na noge, ali mislim da se krecemo u dobrome pravcu :D. I dalje me ova Amerika iznenadjuje i dalje zelimo hocemo i mozemo :D


E sada mali flashback na poslednjih mesec dana.... ja i dalje radim... ali i trazim novi posao, jer mi se neshto ne cini najlepsom perspektiva koju vidim ovde sa ovom firmom... krenula sam da volontiram u SKC-u (Srpskom Kulturnom Centru) pravimo Sprsko mesto bez narodnjak, malko i kulture ... dedera ;) nekako me to prati poslednjih par godina... bez narodnjaka znate na shta mislim. Stalno nam je neko u gostima.. tako da je i to zabava na svoj nacin....
veci stan + dusek na naduvavanje = mnogo gostiju, a i zabave. Nikola je bio na potpisivanju knjige poznatog kuvara, upoznao glavom i bradom coveka uz kojeg smo naucili da kuvamo ... Alton Brown-a. Spremamo se polako za Halloween i nove zurke.

Toliko od mene za sada.

4 comments:

Zox said...

Pa, čestitam vam. :)

Pozdrav

Leelana said...

heh, brzo prođe... lepo ne verujem da se tako dugo nismo videle... u 3D ;)... ali biće...

Sara Milanovic said...

Cestitam prvu godisnjicu u Americi! ;)

milena_ns said...

Cestitam vam i ja prvu godisnjicu u USA! Samo hrabro i napred...
Milena_ns sa zelene lutrije