Saturday, January 3, 2009

Happy New Year - Part I

Srećna Nova godina svima kojima nisam stigla da čestitam. Jao ljudi moji kako mi nedostaje ta frka ta loodinica to uzbuđenje oko nove godine. Ovde se to jako slabo oseti... veća je frka oko božića i to je to. Nema onog pravog novogodišnjeg duha, malko je to ovde plastično i prazno.
Naše avanture krenule su dva dana posle božića kada smo otišli u kupovinu sa Dejanom i Danijelom. Glavni cilj je bio posetiti Ikea i tržni centar u Šaumburgu, ali pre toga navrnuli do prodavnice na kojoj stoji natpis "PRODAVNICA". Naravno da smo se slikali pored natpisa :). Kako smo ušli u prodavnicu, lik za kasom nas je pitao "Vi niste odavde?" na inteligentna pitanja se uvek odgovara istom merom:"Ne mi smo iz Čikaga :D". Sreće i radosti u prodavnici, od plazma keksa do smokija, bajadere i svega po redu. Odma smo pokupovali suvi vrat, madjarski kulen i ajvar .... stvari koje se retko mogu naći ovde i nastavili put ka Ikea-i. Šta da kažem do tržnog centra nismo ni stigli ... ostavili smo pozamašnu sumu novca u Ikei ali zato smo se nakupovali svih oni sitnih stvarčica koje čoveku trebaju za opremanje doma... od prese za luk do stičića za kafu. Pod nekim interesantnim okolnostima uspela sam da izgubim Nikolin telefon. Džigericu mi je pojeo zbog toga. Naravno uređena prodavnica kao ova ima i sektor lost & found tako da sam ostavila opis telefona i otkazala karticu. Javili su mi se 31. dec. da su našli telefom i da imam rok od 30 dana da ga pokupim :).
28. Dec. 2008. - Moj rodjendan. Namerila cica da pravi tortu i to ni manje ni više nego pesak tortu. Dok sam pronašla puding ccc... naime ovde sve od pudinga instant pudingam koji se prave sa hladnim mlekom do želea pravi jedna te ista firma Jell-o i tako jedan relativno lak zadatak mi je oduzeo nekih sat vremena u prodavnici dok nisam našla puding koji meni treba. Torta je super ispala ali je niko nije jeo za rodjus. Nekim čudnim sticajem okolnosti navrnuo mi je samo Srdjević. Nije bila žurka, ali je bila dobra sedaljka. Dejana je uhvatila kičma... pa on i Danijela nisu mogli.. Karolina je bila na nekom drugom rodjusu... koleginica sa bivšeg posla je u Poljskoj. Nema veze nama je i dalje bilo fun. Ja pekla neke instant mini pice... praktično i simpatično... malko kulena sira i pršute po naški :). Ono šta me je najviše iznenadilo i obradovalo jeste da me je neko zvao za rođendan... i pitao da li ima dočeka NG i ove godine u Lavirintu i da li ima karata još. Lepo sam liku objasnila da organizatori privremeno nisu u državi... tako da neće biti dočeka nažalost. Za tih par dana između rodjendana i nove godine sam poloodela od ljudi koji me zovu za produžetak školovanja, kupovinu magazina i sl. Neko od divnih firmi za traženje posla da li monster ili career builder ili ko god već je prodao moje podatke lepo i sada me maltretiraju svaki dan.. a ja ko na iglama čekam da mi se jave za posao. I tako sve u svemu NG prošla bolje nego što sam se nadala. Otišli smo do lokalne kafane... gde smo se združili sa ekipom koja tu radi. Izbacili nas iz iste u 2 sata ujutro. Ovde je neverovatno da nisu menjali cene nisu ništa promenuli... samo je kafanica okićena i daju se veći tipovi. Dobili smo svu prateću opremu za doček... šešire.. rkalice... klepetalice duvalice ... i trakice za bacanje... na kraju su mi poklonili i helijumske balone kada smo kretali kući. Čudno je jako kako sve prodavnice ovde rade redovno... ne oseti se da je nova godina... svi rade normalne su cene... butici otvoreni do 10 uveče... jako jako čudno. Nema tog duha kao što se osetilo u NS baš mi nedostaje nešta ta Dunavska i Zamaj Jovina okićene tako ... nešto smo postali polako sentimentalni. Čula sam da je Exit organizovao poselo na sajmu i razne stejdževe po gradu... Još jedno podsećanje zašto neću da se vratim.

6 comments:

sekana said...

kratak i dobar blog samo mi je zao sto nisi imala malo vise drustva za rodjendan.

Puno pozdrava od Svetlane!

Leelana said...

e dragi nashi... a ja sam sva sreca sedela kada ste nazvali za ng :*
inace bih, naravno, pala na dupe :)))
to mi je bio najlepsi poklon za ng :)
sve najbolje u ovoj godini!

Unknown said...

Srecan ti rodjendan i pozdravi Koleta. Evo ti jedan "tip":

registruj se na national do not call
list.
https://www.donotcall.gov/
posle mesec ili dva te nece smeti zvati, osim ako nisi imala biznis sa njima u bliskoj proslosti.

pozdrav od dragomira.

AxeZ said...

Nisi nista propustila za novaka ovde, Novi Sad je i dalje dosadan i smoran, hladno ko na severnom polu, i grad placa jebeno dugino poselo...eeej, onog majmuna sto se krevelji na tv duga, strasno.

Sorry, nesto sam u bedaku...:)
Happy New Year

kaneolopa said...

@ Drago,
Hvala ti puno na tip-u it works :)

Igor said...

Pozdravljamo vas i zelimo srecan Bozic i Novu Godinu! Vise srece u trazenju posla Danice a tebi Nikola manje nervoze ove godine :) Vidis,sve je vec krenulo nabolje, sredili vam internet, nasli ti telefon, pokloni ti se bus kad se pretovaris u kupovini... jos malo pa ce i da otopli;)

Sve najbolje
Ivana i Igor