Saturday, November 15, 2008

Ottawa - siva i tmurna


Vreme me ovog puta nije nimalo poslužilo. Prošle nedelje je bilo ok, od ponedeljka će biti suvo, ali zato za vikend...odvratno...kiša i sivilo. I dok sušim ovde svoje stvari na peći (od ruksaka do cipela...sve je mokro), rekoh da ispričam svoj dan. Moj neki zaključak je da ako možete u Kanadu idete u sezoni od sredine decembra do sredine februara. Tada je dovoljno hladno da se čovek može osigurati da su jako male šanse za prokletu kišu, a i gledajući sada ove slike...mogu samo da zamislim kako to sve izgleda pod snegom...mora da je predivno.
Sinoć sam izašao sa Dave-om da vidim malo noćni život Ottawa-e. Prvo smo se našli sa bivšim kolegom na pizza-i, a posle smo otišli u neki lokalni irski pub. Tu je svirao neki band iz Newfoundland-a...moram priznati da su bili jako dobri, a zvuk nikada nisam čuo čistiji u nekoj klubskoj svirci...ih šta ti je amerika (dobri muzičari ovde imaju para za dobro opremu). U svakom slučaju bilo je ok veče (do sada najbolji bar u kom sam bio). Danas sam krenuo u avanturu obilaska Ottawa-e i da kupim kartu za Montreal. Prvo sam obišao Parliament hill (Kanadski parlament, ko ne zna...Ottawa je glavni grad Kanade) koji je stvarno predivan (imao sam osećaj ko da sam u Engleskoj, a ne u Kanadi...nije ni čudo kada su ga Englezi i sagradili :)). Nisam se upuštao u avanturu obilaska unutrašnjosti parlamenta, jer je ovde ove nedelje bio remembers day, pa je parlament posetilo gomila vojnika-guštera i red za karte je bio ogroman, a nigde natpisa koliko košta karta (poznavajući Ameriku do sada...sigurno je bila oko 40$). Inače, Ottawa je malo skuplja od Chicago-a. Pored parlamenta se nalazi predivan zamak, a između su kanali, koji se zimi smrznu i otvoreni su za klizanje (kako to izgleda možete videti ovde). Zato i mislim da je zimi ovde najlepše biti. Posle sam obišao market, koji pomalo podseća na našu pijacu. Pošto se ne snalazim još najbolje sa gradskim saobraćajem, odlučih da krenem peške do autobuske stanice da kupim kartu. Tu sam malo nadrljao. Pešačio sam bar 2-3 km po onoj kiši. Usput sam napravio odmor u indijskom restoranu, tačnije indian buffet. Ako se ne varam buffet je prava reč za švedski sto :)). Platiš 10$ i imaš švedski sto indijske hrane i jedi koliko ti duša ište :). Generalno, sam restoran nije loše izgledao, ali sam ja bio jedini gost (doduše bilo je i neko bezveze vreme između ručka i večere). Videćemo kako će mi stomak to podneti :) Pošto pojma nemam o indijskoj kuhinji, eksperimentisao sam, a na jelima nije pisalo da li je ljuto ili ne....pa sam se par puta opario, ali ništa strašno....samo sam bio sav oznojan dok sam završio :) Stigoh na stanicu sav razvaljen. Em umoran, em pokisao, em oznojan od one indijske kuhinje...ma...grozno. Rekoh kako ću sada stići do hotela, pitaj boga. Naravno, devojka na šalteru je bila jako ljubazna i sve mi je objasnila...a i primila je američke dolare, pa sam tu malo razmenio pare :) Inače, Kanađani često primaju Američke dolare, ali Ameri neće ni da čuju za Kanadske. Tako ti ja pazario kartu za nešto više od 60$...što je ok, jer je na sajtu pisalo 80$. Malo skupo, ali šta ćeš. Iskreno, uopšte mi se sutra ni ne ide u taj Montreal, da nisam kupio kartu, verovatno bi se predomislio. Jednostavno, po ovakvom vremenu mi se samo sedi u hotelu i gleda tv (i piše blog :-)). Ali ajde, bilo bi šteta propustiti. Sutra slike iz sivog i tmurnog Montreala. Ako ova kiša ne prestane do prekosutra da pada...neću otići na posao, već počinjem graditi barku :-)
Slike iz Ottawa-u su ovde

1 comment:

kaneolopa said...

Hocu i ja malo u Otavu :)