Monday, October 20, 2008

Chicago - peti dan - prvi dan na poslu

Stiglo i to jutro....prvi dan na poslu.
Ustao sam jutros u 6:45h. Napravio doručak za mene i dragu, ona skuvala kaficu, malo popričali...i polazak. Na svu sreću, bus mi staje direktno ispred zgrade i vozi dosta blizu posla. Međutim, onaj google maps nema pojma...kakvih crnih pola sata....ako se nisam vozio minimum sat vremena...
Generalno, busevi u Chicago-u su extra spori. Stanice se nalaze na bukvalno (ali bukvalno) svakih 5-10 metara. Čoveče...ne udje ni u drugu ko svet, već staje. Druga varijanta je L sa kojom imam dosta da pešačim, ali mislim da je brža varijanta (a čak i da je isto, bar je zanimljivija i zdravija od onog klackanja). Treća varijanta opet uključuje bus...nju ću sutra na povratku probati...
Elem....prošle nedelje su u firmi bila žešća otpuštanja, a odeljenje iz Čikaga je bilo na glavnom udaru. Otpustili su 70% ljudi. Tako da sama situacija u firmi je dosta tužna... Dočekali su me sa rečima "welcome to Chicago office,... empty Chicago office..." Ja očigledno donosim ekonomsku nesreću tamo gde se krećem (prvo americi, sada ovo...). Generalno, office je ogroman... Ima 2 kuhinje, salu za rekreaciju (sa stolom za stoni tenis), dve sale za konferenciju, gomila kancelarija i nešto malo cubicle-a (koji su svi sada prazni). U kuhinji se nalazi frižider sa tonom sokova (u limenkama), vodom i sl. stvarima, kafemat, automat za vodu...to je sve besplatno za radnike, plus gomila grickalica, cokoladica i sl. stvari koje se nalaze po hodnicima u činijama. Sada svaki programer ima svoju kancelariju (koja je by the way ogromna), a meni su dali jednu otvorenu kancelariju (kao corner office), koja nema vrata, ali je velika bar 40 kvadrati :) Na zalost, više bih voleo da sam u nekom od onih cubicle-a i da ovo sve radi onako kako bi trebalo. Svi programeri rade na Linuxu i imas svega par windows instalacija. Sve sami linuxovci....baš je bila lepa zamisao da kasnije pređem na njihov projekat, mislio sam da ću prvi put dobiti posao c++ programera u linuxu, ali jbg.... Možda mi je bolje da se pokorim M$-ovom i Apple-ovom carstvu i batalim linux sa svih mašina...bar ću biti srećniji.
U svakom slučaju, ekipa koja je ostala je odlična. Pošto od rana jutra nije radio internet, a admin (kojeg su zamolili da ostane još mesec dana, inače je i on popio otkaz) je imao pune ruke posla i nije mogao da mi da mašinu, odigrali smo turnir u stonom tenisu :) Posle toga smo išli smo na ručak u neki tajlandski restoran. Oduvek sam mislio da je tajlandska i kineska hrana slična, ali prevario sam se....uopšte ne liči jedno na drugo. Mislim da čudniju hranu u životu nisam jeo.
Bila je to piletina ko u nekom pekmezu (ali je taj pekmez sav u nekim nitima) i kao prilog kikiriki.
Posle toga sam video Lab od naše firme.....čoveče...pa ona sistem sala u ddor-u je malešna naspram ovoga....a ovi otpustili jedinog admina...ko li će to sve administrirati za mesec dana...bog te pitaj. Uspedoh da dobijem svoj laptop (i to matori thinkpad t41) tek u 16h i od tada radim instalacije. Sutra ću dobiti još 2 servera....biće posla. Malo sam primetio da ameri vole da se razbacuju sa lovom na nekim stvarima, a onda na neophodnim stvarima štede....stvarno mi nisu baš najjasniji...

No comments: