Tuesday, October 21, 2008

Chicago - sesti dan - prvi razgovor za posao


Juce sam konkurisala za posao u jednoj firmi. Sat vremena od kako sam poslala mail su me nazvali i pitali kada mogu da obave intervju licno. Ovo mi je prvi pravi intervju za posao i malko je cudno prosao. Firma za koju sam konkurisala se sastoji od tri odvojene firme koje se bave razlicitim delatnostima. Prva od te tri firme je agencija za manekene, druga je agencija za izradu web sajtova, a poslednja je firma za marketing i promocije tako da sam danas videla gde se nalaze sve te preterane ribe... one rade u ovoj firmi :D sve zajedno sa web developerima :D gledaju se preko stakla... nisam sigurna da li ce me primiti jer kanda u deo za marketing prelaze one koje su bile manekenke, ali imaju i malo mozga, ali videcemo sada sta i kako ce biti. Treba da mi se jave iduce nedelje. Drzite mi fige obavezno! Glavni detalj jeste da postoji gomila riba koje konkurisu i koje su pripravnici. Sve su kao iz Viktorija's secret kataloga i svaki pripravnik ima svoj MacBook Pro. Svi pripravnici su tu na tri meseca. Posle ta tri meseca mogu, ako su ok, da ostanu sa firmom koja ih je inicijalno uposlila, ali mogu da nastave dalje sa firmom koja je bila klijent ove firme. Pripravnice su sve za jednim stolom kao OpenSpace i sve lepo zajedno idu na rucak. Verovatno su i drugarice i sl... ima jedna riba koja je non stop tu za stolom i ne socijalizuje se sa ostalima.
Dok sam isla na ovaj intervju prosla sam i N. Michigan Avenue poznatiju kao "The Magnificent Mile", i stvarno jeste to velicanstvena milja. Sve glavne prodavnice (ukljucujuci i hard rock hotel) se tu nalaze. Shto bi rekli from tifany's to banana republic. Sta god vam padne na pamet tu se nalazi u toj ulici. Sada idem da trazim druge poslove... jer nemam pojma da li ce ovo uspeti ili ne (dobro je imati backup).
By the way uvek ce vas neko docekati sa "Hi how are you?" to je retoricko pitanje i ne odgovarajte na njega... jedino mozete reci samo "good" i ne nastavljajte se dalje da pitate tog nekog kako je jer ce vas samo popreko pogledati, kao sto se meni dogodilo.
Mala digresija, sinoc smo pravili nase prvo jelo musaka weeeeeeeeeeeeee
Imamo problem sa hranom ovde, jako je ili zacinjena ili ima previse nekih aditiva. Sve u svemu, ni Nikoli ni meni ne odgovara nesto preterano takva hrana, te smo se upustili u avanturu pravljenja musake. Evo recepta>
Musaka na americki nacin
7-10 organski uzgajanih krompira.
Pakovanje organskog mesa bez zacina
jedna glavica peruanskog slatkog luka koji je takodje organski
8 jaja (e da ovde su jaja mnogo manja i bela! da, ljuska jajeta je skroz na skroz bela!)
Malo sveze naseckanoe zeleni
Pola organski uzgajane paprike
Malo vegete (da ima vegeta da se kupi i ovde :D)
Bibera po ukusu
Segedinske paprike
Mleko
Priprema>
Oljustiti krompir (ovo se cini jednostavnim ali je gotovo nemoguce ako nemate aparat onaj mali nozic za ljuscenje krompira) Iseckati na tanke listice i ovo je gotovo nemoguce ako nemate secko jer sve proklizava. Staviti iseckani luk (u seckanje luka se ne upustati ako nemate blender ili super secko) na tiganj sa umerenom temperaturom i sa malo ulja dodati vegete, bibera i soli po zelji kad krene da se kristalise luk dodati papriku i na kraju iseckane zeleni. Kada je paprika lepo proprzena dodati meso i ravnomerno mesati tok se ne proprzi lepo na kraju dodati 3 jajeta i crvenu papriku. U djuvecaru koja je premazana uljem naslagati iseckani red krompira, potom staviti prethodno pripremnjeno meso. Zatvoriti sve sa jednim redom krompira i potom zaliti sa ostalih 6 jaja i nesto mleka. krchkati sve na 400 farenhajta nekih sat vremena dok ne porumeni. Sluziti vruce :D Ovo sinoc sveze ispeceno je bilo rajski :D u zivotu se nisam radovala musaki kao juce :D (slike mozete videti ovde)

3 comments:

Dragan Matic said...

E konacno i ti nesto da pišeš. Već sam mislio da je ovaj tvoj muž postavio monopol na blog. :-) Držimo ti fige za posao.

kaneolopa said...

Hvala :D inace nije monopol na blog bio vec na komp imamo samo jedan lapotop :D

Leelana said...

ahaha, Kolja se vratio kulinarskim veshtinama :D
samo napreeeed :)))