Tuesday, October 28, 2008

Naš prvi nameštaj


U nedelju smo uspeli da pokupujemo stvari na dva Garadge sejla. Na prvom sam ja uzela kantu za djubre ... konacno da to imamo... i još dve šolje za kafu. Na drugom nismo ni bili licno, već je prijatelj Dejan aka D$D uspeo da kupi za nas mali stočic za sobu na tockice, ili drzac za tv (zavisi ko bi ga za sta koristio), jednu komodicu sa tri fioke na tockice i jedan sto za dvoje. Sve je to bilo na prodaji negde u predgradju (mislim da je Wheaton), ako gresim neko ce me sigurno ispraviti :). Da bi pokupili sve te stvari i videli kako izgleda predgrađe otisli smo Metrom. Naši prijatelji su nas divno ugostili sa pravom šunkom , sirom i kulenom.. pride domaći helb (domaćica je pekla) što bi se ovde reklo organic.
Divoti i sreći nema kraja kada smo doneli nameštaj kući. Isti dan smo se pridružili i grupi freecycle koja ne baca ništa, već daje dalje... po onoj staroj: jednog čoveka đubre je drugog blago . Od jedne tete smo dobili 4 ikeine stolice sa šestougaonim stolom i dve stolice/fotelje za dnevnu sobu weeeeeeeeee... to idemo sada da pokupimo.

...u međuvremenu, tj. juče...
Kao što sam predvidela nisu mi se javili iz firme gde sam prvo konkurisala za posao. tako da sam preduzela raznorazne mere i tehnike za zapošljavanje. Prijavila sam se na Monster.com i otišla na njihov sajam poslova u Holidej in :) - 14. sprat gde se nalazilo 2000 ljudi, od kojih 1500 stoji u redu da uđe na sam sajam. Takav red u životu nisam videla, pa ni u najgore Mloševićevo vreme ... red koji je kao zmija okolo celoga sprata ovog ogromnog hotela.... neverovatno... Na sajmu je vec nekih 15-ak firmi otišlo dok sam stigla da uđem unutra (trebalo mi je barem 1 vremena). Predala sam biografije na 10 firmi. Većina izlagača na sajmu su bile banke i gotovo sve firme su tražile prodavce i ljude na šalteru. To su mi užasno bolidni poslovi (uz dužno poštovanje svima onima koji se bave time) ali ajde dedera, kada sam videla da nemam puno izbora krenula sam svima gde ima iole smisla da ostavljam biografije. Neverovatno je da na tom sajmu ljude koje sam videla su uglavnom stariji od mene i to dosta... Npr. imaju 40 i više godina i nose sa sobom obično 10-ak biografija iz različitih branši i konkurišu za gotovo sve poslove. Upoznala čiku koji ima preko 5 banki sigurno i ima skoro sve moguće sertifikate za microsoft, takođe je bio i računovođa i svašta nešto, ali voli da menja karijere pa je tako ovde došao sa 9 različitih biografija.... :D iz nekoliko različitih branši. Nezaposlenost je ovde užasno velika naročito zbog recesije koja je još uvek u toku. Nadam se da ću uspeti da dobijem posao u jednom dečijem centru gde nisu tražili ono što ja imama od struke, ali je intervju jako dobro prošao. Udaram po svim mogućim frontovim trenutno, pa će nešto da urodi plodom. Prijavila sam se i kod agencije za zapošljavanje.

Prekasno sam saznala za bottomless closet koji se bavi pomoći ženama u tranziciji. Poklanjaju im odela za razgovore za posao. Bez obzira koliko god da ova država izgleda okrutno ovakve stvari su nešto što me izuztno impresionira.

Na kraju, kupili smo hleb da probamo čisto onako kako to izgleda pravi organski bez aditiva i ostalih gluposti. Hleb je kao raj na zemlji. Kuvali smo juče špagete bolonjeze, izuzetno su ukusne bile. Slike ce doci u nekom od komentara

2 comments:

kaneolopa said...

Evo slika http://www.flickr.com/photos/31483745@N07/

dreamerns said...

Carol Stream se zove mesto gde smo bili...kroz ovo drugo smo prolazili.